FLASH

كلية التعليــم الصنــاعى
 
الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلالأعضاءالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 كلية الفاخيدة

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
eng.prof
عضو مميز جدا
عضو مميز جدا
eng.prof

عدد الرسائل : 134
العمر : 35
Localisation : F.I.E
تاريخ التسجيل : 11/03/2007

مُساهمةموضوع: كلية الفاخيدة   الخميس مارس 22, 2007 8:18 pm

كل خمس دقائق ادخل على موقع النتيجة لأرى اذا كانت النتيجة ظهرت ولا لسه واول ما الصفحة تبدا تفتح قلبى يدق بسرعة
وافتكر كتكوت ابو اليلل لما كان مستنى الفاخيدة يطخوه وهو نازل على السلم يقول "جلبى ها يوجف " ويدق على صدره علشان يذق قلبه . والله نفس الاحساس وادخل ملاقيش حاجة وافتكر المثل اللى بيقول "وقوع البلا ولا انتظاره " . study
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
YoYoOoO Star
عضو مميز جدا
عضو مميز جدا
YoYoOoO Star

عدد الرسائل : 38
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 13/03/2007

مُساهمةموضوع: رد: كلية الفاخيدة   الخميس مارس 22, 2007 9:24 pm

"وقوع البلا ولا انتظارة "
لازم يكون فى حبة امل شوية
وربنا ينجحنا كلنا



I love you santa aya shoke
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Lion Heart
Admin
Admin
Lion Heart

عدد الرسائل : 72
العمر : 33
تاريخ التسجيل : 02/03/2007

مُساهمةموضوع: رد: كلية الفاخيدة   الخميس مارس 22, 2007 11:50 pm

pale يا كتكوت أبو الليل ربنا يوفقك . Rolling Eyes .. بالنجاح إن شاء الله
وعلى فكرة منتدانا ما فيهووش كوووووووووسة
اللى شغله كتير ومتميز لازم نكافئه
وبجد يا جماعة اهم حاجة انكم تكبوا من الللى جواكم مش اللى منقول
وتحياتى للجميع

_________________
--==(( قلــب الأســـــد))==--

--==(( Lion Heart))==--
Just Heart

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
toty122
عضو مميز جدا
عضو مميز جدا
toty122

عدد الرسائل : 90
العمر : 33
تاريخ التسجيل : 02/03/2007

مُساهمةموضوع: رد: كلية الفاخيدة   الجمعة مارس 23, 2007 4:38 pm

بالنجاح يا كتكوت يا ابو الليل انشاء الله كلنا ننجح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
كلية الفاخيدة
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
FLASH :: أخبار الكلية ..-
انتقل الى: